2012. július 5., csütörtök

Aura Inches körömlakk – 329, Sky Diver

Mit tesz egy blogger, ha külföldön jár? A blog témájába vágó termékeket keres. Esetemben legalábbis így van. Érdeklődtem, milyen szerb körömlakkmárkáról tudnak, és az Aurát ajánlották. Irány a Lilly drogéria, Aura-vadászat, meglett a display, volt ott szemfesték és egyéb is, de körömlakk volt a célom, így arra koncentráltam. Összesen 5 árnyalatot vettem, a Sky Diver az első, amit szeretnék bemutatni.


12 ml elég jó áron, 215 dinár volt, ami kb. 550 Ft lehet. Mutatós üveg, gyönyörű árnyalat, és még a szín neve is tetszik.


Üveg természetes fényben

Üveg vakuval – itt jól látszik az aranyfényű mikrocsillám


Az ecset viszonylag nagy, de lehetne még szélesebb, legalábbis az én lakkozási „tehetségemhez” nem ártana. Nagyon pigmentált a lakk, gyorsan szárad, és már egy rétegben meglepően jól fed:


Egy rétegben, természetes fényben

Egy rétegben, vakuval

Persze azért szükség volt második rétegre, de ahhoz képest, hogy a legtöbb lakk esetében hárommal szokott sikerülni, kedvenc lett, és a tényleg jól pigmentáltak csapatát erősíti.


Két rétegben, természetes fényben

Két rétegben, vakuval


Nagyon szép szín, olyan hableányos, valamiért nekem ez ugrik be legalábbis. És a jó hír (ismertek már, talán reméltétek is): két darabot vettem, hogy a másodikat kisorsolhassam köztetek.


Jelentkezési feltételek:
1. Légy a blog követője.
2. Lájkold a blog Facebook-oldalát: http://www.facebook.com/djkatybeauty
3. Írj egy e-mailt a djkatybeauty@gmail.com címre, és írd meg, milyen bejegyzésekből szeretnél többet olvasni a blogon, illetve van-e bármilyen észrevételed.


Jelentkezési határidő: Július 19., éjfél

18 megjegyzés:

  1. hmm.. augusztusban én is megyek Szerbiába, akkor én is keresni fogom ezt a márkát! :)
    A szín tényleg szép, és milyen jó leírva látni, hogy: dinár :DDD :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon szimpi, bár a tartósságáról nem tudok nyilatkozni, majd megkérem tesztertársam, Évit, hogy próbálja ki a természetes körmein. :-)

      Törlés
  2. Hmm, már egy rétegben is jobb, mint sok másik két rétegben... Mondom én, hogy nem mindig a drágább a minőségibb. :]

    VálaszTörlés
  3. Hüm, kicsit nekem olyan OPI üvegre hajaz, de nagyon tetszik. Az én QY 182-es kékemre emlékeztet. :)
    http://lakkfan.blogspot.hu/2012/06/qn-182.html
    Várom a többit is! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az OPI meg a China Glaze ugrott be róla, csak egyszerűbb, de nagyon mutatós. :-)

      Törlés
  4. díjat kaptál tőlem :)
    http://fashionparade-fanny.blogspot.hu/2012/07/dijat-kaptam-szemelyes-like-tag.html

    VálaszTörlés
  5. Tőlem is kaptál egy díjat! :)
    http://laruskabee.blogspot.hu/2012/07/dijat-kaptam.html#more

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép szín, tényleg egy kicsit OPI-s.
    Nálam is van egy nyereményjáték, gondoltam szólok, hátha érdekel. :)

    http://roseballerina.blogspot.hu/2012/07/nyeremenyjatek-eloszor-nalam.html

    Üdv: Rose

    VálaszTörlés
  7. Szia! :) Küldtem emailt! :)
    Amúgy nagyon tetszik a lakk árnyalata! Szeretem, az ilyen kék színeket. :)
    Nálam is játék van, jobb oldalsávban elérhető. :)
    Szép napot!
    Bella

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :-)
      Rendben, majd csekkolom az e-mailt, meg a játékot is mindenképpen. Amúgy picit zöldesebb, mint a képeken, a türkizt nehezen tudom visszaadni a kis Canonommal. :-)

      Törlés
  8. A másik bejegyzésnél nem tudok írni, így ide Írom: köszönöm nagyon szépen! Nagy szeretettel várom már! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.